17 Şubat 2017 Cuma

NE OLABİLMEK ?



       Büyük adam olabilme hayalleriyle çıktık bu yola, sonra insan olabilme gayreti içinde kaybolduk, baktık, gördük, anladık ve korktuk. Zaman adam gibi görünenlerin devriymiş hayvan demeyeyim şimdi  güzel birşeydir hayvan, bir nevi iltifat hatta ve hatta insan olma yolunda ilk adım.
    Ye, iç , sıç  sevgi göster , uyu ilk adım bu olmalıydı evet ya biz hayvan olmalıydık. Hani en basidinden kaba bir  davranışta bulunanan hayvan deriz ya, anlamam işte onu ben neden diye. Benim kedim bayağı nazik çünkü minnetini bilen bi varlık.
    
    Hayvan olmayı becerebildiğinde insan ikinci adıma hazırdır insan olma yolunda. Yani " düşünmek " onunda çeşitleri var tabi; aklılla düşünmek ve çük ile düşünmek. Ooooo baksana adamlığa çokkk  yol var daha. İnsan şeyiyle düşündümü içgüdüleri çıkar ortaya sadece yani üre, üre, lannnn daha çok üre, hopp döndükmü başa şimdi yine uğraş dur hayvanlıkla. Hadi diyelim aklımızı kullanmaya karar verdik düşünme merci olarak, kalktık kanı yukarı pompaladık yani, işte şimdi yol yarılandı kan pompalanması derken " Kalpten pompalanan kan ilk beyine sonra kalbe  geri döner yani beyninle düşündüğünde hissedersin aslında kalbinle "
   
   
    

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder