12 Şubat 2014 Çarşamba

İLİŞKİM NEDEN BİTTİ DİYENLERE ...

 Saçma gelebilir ama uzun zamandır bir ilişki yazısı yazmamı istiyordu arkadaşlarım , sanırım içimi dökmem veya ne kafası yaşadığımı merak ettiklerinden.
 Bendeki sonuç " Bencil at kafası ". kimseye doğrulayamacağın bir gerçeklik tiyatrosu. Kimin gerçeği tabikide sadece benim. Hayatımız boyunca her ne kadar  kendimizin nasıl iyi biri olduğu konusunda kendimizi inandırıp. aslında karışımızdakinde sorun veya ben elimden geleni yaptım. Aldattım ama beni buna ne itti  hadi ama  saçmalama  vs vs suçlamalar nefret etme sevmek  ve devam eden sonsuz döngü.
 Elimizde kala kala 0 kalacağını bildiğimiz halde yargılamalar, öğütler teskinler, nasihatler , dersler,  iyiyimlerden depresyonlara içmelerden sıçmalara unuttumlardan  seviyorumlara  sanki kontrolsuz bir yaratığın seni ele geçirmesini günden güne izlemek.
  Oysaki takınılan  en büyük soru " Kim Haklı ? " Cevabı ise tek Herkes ve Hiçkimse .




BASLANGIÇ
ALDATMA

 Aslında günümüz ilişkileri kafadan aldatmayla başlar fiziksel olmasada beyinsel. Sorgulama ve güvensizlik çağında  reel ve nominal olarak aynı anda iki ilişki yaşayarak aldatmakla başlar.

Ben seni aldatmadım

Aslında aldattımtır karşıklı cevabı " Seni seninle aldattım" ilk tanıdığım anda  seni senle aldattım hemde  bu adama güvenilmez . veya  ya bu kadınla sadece  bir kaç gün takınılır sevgilicilik oynanır veya neden böle dedi aa dedi çünkü seklinde kafamızın içinde yargılar başladığı an aldatırız.

  Gerçekte olanlar ile kafamızın içinde yaşadığımız o hayal dünyası birbirine karıştığı anda o dönülmez döngüde ilk tuğlayı yıkmışşsındır zaten. İlk siyah nokta.
   Konuşamamazlık içinde yargılamak beyin içinde. O noktada aslında kimi seviyoruz gerçekten Aşık olduğumuz kim?  Elini tutarken yolda yürüdüğün , Öpüştüğün , Yanağından gülümseyerek öptüğün kişimi?
Yoksa  kendi kendine neden  geç geldi? Neden böle dedi? çünkü beni sevmiyor yoksa seviyormu hayır evet hayır evet. yoksa bu lanet adam/ kadın ımı seviyoruz.? ilk boğunulan dehliz bu  " Ben elini tutarken sen benle kafanın içinde tartışıyorsuz lanet olsun beni benle aldatmayı bırakta filmimize devam edelim "

CİCİM'DEN SORGULAMAYA

Aldatılma evresiyle  başlamıştır ilişki ne garip değilmi başlangıcııyla bitişinin aynı adda olması hayallerindeki insanla reeldeki insanı aldatmak. Yinede cicim ayları güzel geçer koklaşlamalar bu devrenin kötü yanı tanıdığını sanmaktır. Cicim zamanı güzeldir  boya küpü bazı kızlar gibi. en hızlı tüketim burda yaşanır sanki yarın bitecekmiş gibi  tüketmeye başlarsın mutluluk anlarını hadi burdada mutlu olalım burdada mutlu olalım.Sorgulama neden bu kadar mutluyum ile başlar. Çünkü itiraf edelim hepimiz minik ruh hastalarıyız " "Neden bu kadar mutluyum "
- Çünkü karşımdaki insan çok şey .. Ney? şey??

Yakışıklı, güzel, anlayışlı ?? ney? karakteriniz güzel diye dizinle beraber olduğunu söyleyen biri cevabına şaşırmayacaksınız ama Yalan söylüyordur. çok şaşırtıcı değilmi. Herşey o soruyla başlayacak neden  bu kadar mtluyum sorusuyla o anda bir algıya varacaksınız bu kim yani ben kiminle birlikteyim. Ne kadar tanıyorum ve beyniniz size tek komut gönderecek, " hey sen bu kadar mutlu olma hadi ama bişileri sorgula bi sebep bul kendine ".

 ve en genellenmişinden  - Neden  eskisi kadar zaman ayırmıyorsun olur. Haftanın 7 günü yetmiyorken neden 5 gün görüştük , oyalıyrmusun sen beni sevmiyormusun yoksa peki ama aşk, tebrikler deliliğin ilk adımını attınız. Konuşalım mı ?? Hayır ne gerek var hadi sevişelim?
 ilk konusalım muı sözü çok dikkat edilmesi gereken bi evredir. Çünkü cicim ayının etkisiyle binlerce vaad söz  söylenecektir. ama genelde sorulan ilk soru aynıdır. " Önceki sevgilinden neden ayrıldın ?? ". Dürüstlük? yalan? ..... Herkes yalan söyler demiş Dr. House  er yada geç herkes.

 Cicim ayı  ilk defa içilen meyve sarabı etkisindedir ilk basta hosunuza gider ve bunun mayhosluğu ile dökülürsünüz. inanın bu devre en tehlikeli ve ölçülü yaşanması gereken evredir. İlk el altı sorgulamalar burada yapılır. O pırıltı gözlerinizi öyle kamaştırıki hayatınızın insanını bulmussunuzdur  saklayacak neyiniz vardır ki hem. Bu dönemde  anlattığınız her kelime  size yol ,su, arıza olarak geri dönecektir.

Ve ilk tartışma Hayırlı olsun cicim ayı artık yok... eee ama   ask mesk .. bitti direk büyümek zorunda kalan  bir çocuk ginbi aptallaştınız. Hayır işin kötüsü bitmeyecek gibiydi ve savunmanızı hazırlamamıştınız bile.
Hazırmısınız??


....... Devamı Gelecek ....








Hiç yorum yok:

Yorum Gönder