11 Ağustos 2014 Pazartesi

ZAMANSIZ SEVMEK

Zamansız sevmek diye bir şey varmı…

Hani birini sevmek için 1 sene, 5 sene, 6 ay, geç kaldığınızı hissetiğiniz zamanlar.

Var üstüdam var  sevmeninde bir zamanı var.






   Biz baktığımızda  muhteşem güzellikte bir  bahçe görürken kendi içinde çöplüğe dönmüş bir enkaz  bulmak gibidir zamansız sevmek. İmkansızı sevmekten ötesi bir şey, bilirsin ama yanarsın. Biteceğini, yanacağını bile bile yaşarsın. Bin kere  bilsende yaşarsın  bazen dizginlemeye çalışırsın tutarsın kendini hafif bi küfredersin veya  bir duble daha koyarsın kendine tamam dersin  bakmayacağım dayanamaz yine alırsın eline resimlerini.

  Var işte zamansız sevmek

Birisini seviyorsun misal ,o ise başkasının enkazı altından çıkmaya çalısıyor  uzatıyorsun elini  tut  diyorsun tutamıyor  enkazın derinliklerine saklanıyor bağırıyorsun cevap vermiyor.

  Var üstadım var sevmeninde bir zamanı  var,

  Bir  nefes için  beklersin günlerce  sabredersin sabrınla sınarsın kendini özlersin hemde çok
Kendini kandırığın sözler vardır ya  "ben keske hayatta demem " diye  keşkeler sarar heryerini
"- Noldu güçlü adam .."

  Var üstadım sevmeninde bir zamanı var

  Belki adabı yok  kuralı yok , yani var desekte yok öyle değil miki zaten ? , yıkmak değilmi ? tüm kurallarını ,benliğini , ah be karizmatik çocuk bak geç kalmışsın işte.. Binlerce kere keşke ve siktir et kelimelerinde boğuldun.

  Hadi bakalım, anlatıyorda anlatıyor  dinle bakalım simdi. Nasıl parçalandığını anlatıyor.. tutsana elini  ama çekersebir kere , geri gelirmiki o el, geçer ya geçer bekle sabret kör ol. Al işte be yine rakı içmeye bi sebebin var hadi gene iyisin.

  Vay üstadım var sevmeninde zamanı var

  Hiç tutturamadık o zamanı biz  zamansız  bir anda sevdik veya sevdiğimizi sandık  aşk dediğimiz aslında  gereksiz  bir tüketim di  yanlış  ata oynanmış bir mal varlığı.  Bağırsanda simdi "- Ben doğru olanım " diye neye yarar bak yine kaçtı enkazının içine 

  Belkide  sadece rakı için  sebebe ihtiyacın vardı  veya yine tutramadın son bi defa siktir et   vur bakalım 

ŞEREFİNE...

1 yorum:

  1. Yazmadan edemeyecegim! nasil da beni anlatmissiniz yazinizda :( acaip ederecede uzerime alindim, kahrolma seviyem iki katina cikti "allah beni kahretsini tam anlamiyla yasiyorum suan"

    YanıtlaSil