11 Ağustos 2015 Salı

Kısa sohbetler 1

    Günümüzün en çok kullanılan sözcüklerinden biri,geberiyoruz birilerini sevmek için. Hadi ya nolur sevelim sevilelim modunda milyonlarca insan, sevmeye alışma dönemi bu dönem  bir nevi fetret devri sonrası mı? Sonrası düşüş dönemi değil tam bir çakılma. Kronik olarak bir şeye  bağlanma sorunu olan bir neslin, en büyük bağımlılığının alışmak olması fazlasıyla ironik değilmi?
   Konu rutinlik değil sadece aidiyet hissi ama eskiden birine ait olma hissiyken bu, zamanla değişerek bana ait hissi, fütursuz bir aidiyet hissi hemde  nabarsam yapayım benim o hissi, ne olursa olsun benim , neden? Çünkü seviyorum? Sohbetin devamı?
 ++++
-          - Nasıl
-         -  Ne nasıl? Seviyorum işte .
-          - Sadece bumu ?sana ait olması için bu kadarmı yani?
-          - Evet nedenki seviyorum dedim yetmezmi ?
-          - Sence yetermi? Yahu evcil hayvanmı  bu yanında sadece seviyorsun diye kalırmı insan  akıllan oğlum biraz
-          - Amann bişi olmaz aha bak mesaj attı bile .yarın aksam ne yapıorsun yazıyor? Gördünmü şimdiden özledi bile oysaki sadece 3 gün oldu görmeyeli . ahha sen bu kadarla olmazsın ve bro.
-          - Nasıl olmam yahu o ne demek lan .
-          - Olmazsın işte sevmeyi bilmiyorsun sen
-          - Hadi ya anlatsana sevmeyi biraz
-          - Tabi olum üstadından öğren öncelikle  her gün sevdiğini söyleyeceksin
-          - Sen  söylüyormusun ?
-          - Söylemesem bile yazıyorum
-          - Seni seviyorum yazıyorsun ama  15 dakikadır bir cevap yazmadın kıza o nasıl olacak
-          - Oo çokta yüz vermeyeceksin boşver takılcam demiştim.
-          - Ee yazsan ne olur?
-          - Bak işte bilmiyorsun hiçbişi sen  ah be birader sonrada neden yalnızım diye yırtıyorsun kendini bu kafayla sen daha çokkk ararsın sevgiyi.  İlişkide senin istediklerin olacak  aradada sen verceksin
-          Korkmuyormusun peki hiç ?
-         -  Ne gibi?

-          - Ah be dostum pardon üstadım. Bir insan sevdiğinden kolayca vazgeçebilir ama alıştığı birinden kolay kolay vazgeçemez ama senin alıştığın senden vazgeçerse onun sonrasını tanımlayacak tek kelime vardır ÇAKILMA. Buna hazırmısın peki? 

-

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder