22 Nisan 2013 Pazartesi

Ben Çocukken ne olmak istiyordum sahi Volume 1.

     Hepimizin vardır çocukluk hayalleri, ve en sık sorudur çocukken ne olacaksın ? aslında çok genel cevaplar verilir, doktor, hemşire, pilot .. ee tabi kısıtlıydı bizim 80 çocuklarının seçimleri :)

      Ben arkadaşlarımdan en çok " Damat olmak istiyorum" sözünü anımsadır demekki kocalık vazifesi o dönemlerde  rağbet gören bir meslke gibi algılanmış çocukluğumuzda,

     Şimdi bende düşünüyorumda ben ne olmak istiyordum çocukken..



* Tarzan :
Tek kanallı dönemin etkisinde olan bir çocugun ilk isteğinin bu olması sanırım şaşırtıcı deil, Hayvanlanları kontrol edebilen bir  adamdan daha  iyi ne olabilirki çocukken , Tabi bunu benim isteme sebebim komşunun horozuna haddini bildirme içgüdüsüde olabilir,

Sonuç :
Tabi bir Tarzan çıkmadı ama tırmanma sevdamın başlangıçı olan bu ilk aşk  ev içinde asılan çamaşır ipine asılır karşı duvara girip kolumu kırmam ve sonrasında komşunun horozu tarafından gagalanıp ( hala izleri durur) sonrasında komşumuzun horozu kesip bize getirmesiyle son buldu sonuçla emelime ulaşmıstım.


Wolverine :
Babam sayesinde  henüz çok ufakken  okuma yazma öğrenince tabiki  çizgi romanlar ile tanışmam çok kısa oldu, Milliyet çocuk ile başlayan bu süreçte ilk kahramanlarından dı. Şimdi nerden  geldiğini anımsamadığım o garip dilde yazılmış çizgi roman karakteri beni benden almıştı, Ellerinden  bıçak çıkan bir  kas yığını, Tabikide ben seni döverim benim babamda babanı döver modeli çocukluktan geriye gücü ve güçlüyü seven bir nesil çıkması garip değil,

Sonuç :
Oyunlarda ele takılan çatallar, arkadan fırtatılar anne terlikleri, "w" harfinin lugatımda olmamasından sebep hala adının bende FOLFEREN olaran kalması bunun dışında güzel bi hayaldin ( hala umudum var bi wolwerin olma konusunda )

========  DEVAMI  DAHA SONRA ======

Sahi siz çocukken ne olmak istiyordunuz ?



1 yorum:

  1. ben çocukken otobüs söförü olmak isterdim,o gunlerde erkeklerın yapıpta bayanların yapamadıgı mesleklerın olması benı sasırtırdı,nıtekım hala daha sasırtmakta;boyle bır ulkede dusunsenıze bız bayanların otobus soforu oldugumuzu ;metrobuslerden gecerken bınbır turlu tacıze ugradıgımız bu'' laik'' ulkede yolda rahat yuruyebılme cabası verırken hayallerımı gerceklestırebılmem mucıze olurdu herhalde...ulkesının hala daha laık ve demokratık oldugunu dusunenler hangı hayal dunyasında yasıyorlar acaba...

    YanıtlaSil