18 Nisan 2013 Perşembe

"Mutlu Yıllar SUPERMAN"

Mavi taytlı dostumuz 75. yaşını kutluyor bugun
 "Mutlu yıllar SUPERMAN",

Özellikle 80 çocukları için apayrı bir karakter Superman, Hatta benim kolumun kırılma sebebi , ( pelerini takıp Çatıdan uçmaya kalkınca) ama çokta çekti  garibim bu hayatta , 2 kişilik bir hayatın zorlukları aşk karmaşaları bitmek tükenmeyen düşmanlar, dost ihanetleri, alerji sorunları ( kriptonit :) )

 - Ne Çektin be süperman diyesim  var bizim süpermanimiz ile  günümüzün süpermani aslında çok farklı, Vazgeçmeyen o çelik adam bile bir noktadan sonra isyan etti.
                                            
Hayatını Dünya'yı ve Lois Lane'i kurtarmakla geçiren dostum sonunda radikal değişikliklere gitti belkide yaşlandığından artık uğraşamıyorum dedi mesela geçen sene sonunda ilk olarak işinden istifa etti ve artık oda bir Blog yazarı, olarak dijital çağa ayak uydurdu.
   sonrasındaki önemli adım Aşk hayatı oldu sanırım artık Lois'i kurtarmaktan sıkılan süper adam ilişkine son verdi ve kendi kendine yetebilen bir  sevgili bulma arayışında WonderWoman ile kırıştırmaya başladı
öyle yada böyle sanırım hayatımızın her  yaşında olacaksın Süperman  tekrardan nice mutlu yıllara umarım çocuklarımda seni benim gibi keyifle okur  ve izler,
Aşağıda

Çelik Adam Kronolojisi


 Not: Yeni Süperman filmi Haziranda vizyonda Yönetemen Zack Snyder ( amcayı 300 spartalı dersem anımsarsınız) bir önceki süperman rezaletinden sonra  uzun süren ve zahmetli çekimlerden sonra umarım filmin  ve adamın hakkını verecekler  fragmanıda aşağıdaki postere tıklayarak izleyebilirsiniz

Cümleten Sevgiler



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder